torsdag 3 september 2009

Jag är stor pojke nu


Jag har slutat amma :)

Inatt dracka jag välling för första gången och det var mycket godare och mysigare än mammas tutte. Jag har själv visat för mamma att jag inte vill ha tutten längre...

De säger att nu dröjer det väl en 14 år tills jag vill se tuttar igen, men jag förstår inte riktigt vad de menar...

Idag har vi varit i stallet på morgonen och tagit ut hästarna. Jag satt snällt i bilbarnstolen och väntade på mamma och mommo, men tillslut fick det vara nog, så då tog mommo upp mig.

Det var lite konstigt idag för alla var jätteledsna, mommos häst fick komma till himlen för den hade ont i foten...

Ikväll kommer min faster och äter middag, det ska bli kul!

Nu ska jag få lite lunch snart


Love me tender // Elvis

1 kommentar:

  1. Hej Goding!
    Vad kul att du fått en egen blogg!
    Mamma är bäst på dela med sig...
    Kan inte jag och Thomas få ta hand om dig en kväll snart? Jag tycker att mamma och pappa kan få hitta på något vuxet på stan, eller i byn?!
    Du äter inte längre av mamma, sååå... Nu kan vi hänga en kväll... Vad sägs?
    Titta i kalendern en passande dag/kväll
    Ring! Mamma kan mitt nummer :)
    Pussar
    Hälsa till Bus, Krokodilen, pippisarna och mamma och pappa så klart!
    /moster mell

    SvaraRadera