onsdag 2 september 2009

Snart fyller jag 7 månader, på bilden är det jag och min moster Dessie


Oj vad tiden går fort...

Nyss var jag så liten så liten och nu är jag stora grabben...

Jag föddes en lördag... Det var den 7e fabruari i år och min mamma, Tette, hade haft ont i magen en tid och högt blodtryck så farbror doktorn bestämde att jag skulle få komma ut, 6 veckor för tidigt...

Det roliga är att vår hund, Buz, en bordercolliemix, fyller år samma dag som mig, så det kanske var förutbestämt...

Mamma & Pappa var så oroliga när jag skulle komma ut, men jag klarade det ganska bra tycker jag :)

När jag kom ut var jag 44cm lång och vägde 2275g.

Vi stannade på sjukhuset i 10 dagar för att jag hade lite tungt att andas och så skulle jag lära mig att amma också, det var inte det lättaste... Mamma var tvungen att ha en silikongrej på tutten så att jag skulle få tag och det kom så mycket mjölk jämt så jag satte ofta i halsen...

Jag fortsätter min berättelse imorgon.


I´m all shook up // Elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar